AFA

L’Associació de Famílies d’Alumnes (AFA) és una entitat sense ànim de lucre formada per famílies d’alumnes de l’Escola Ramon Llull. Per formar part cal fer-se soci/sòcia, us adjuntem el document d’inscripció i les dades de contacte amb nosaltres:

📄 INSCRIPCIO FAMILIES AFA

Administrativa: Àngela Taulé

Dilluns a dijous : 16:15h – 18:45h

☎  667.46.35.08

secrerllull@gmail.com

L’objectiu

Contribuïr al bon funcionament de l’escola i millorar les condicions d’escolarització dels nostres fills i filles.

Com ho fem?

Juntament amb l’escola i sobretot amb la participació de les famílies vetllem per la qualitat de l’educació pública.

Què fem?

Participació en el Consell Escolar

Organització de les Assemblees de famílies de forma periòdica.

Desenvolupament de l’oferta d’activitats extraescolars, casal d’estiu i acollides.

Promoció d’activitats lúdiques com celebració de festes, sortides, campanyes, etc.

Participació activa en accions i reivindicacions per millorar les condicions de tota la Comunitat Educativa.

Desenvolupament del Projecte de reutilització de llibres.

Coordinació amb altres AFA i entitats de l’entorn.

Seguiment de la vida escolar a través d’una estreta connexió amb l’equip directiu.

Aquestes són, entre d’altres, algunes de les tasques que es desenvolupen, i per això és imprescindible l’ajut de totes les famílies de l’escola. Des de l’aportació d’una simple idea fins a la participació activa en la junta de l’AFA.

Us animem a participar !