Sortida a l’hort

Sabíeu que dins seu, una petita llavor ja té tot el que necessita per créixer? Només li fa falta una mica d’aigua, una bona terra i que li toqui el sol.

Això és el que va aprendre l’Arlet, la protagonista del nostre escenari d’aprenentatge, durant l’estiu que va passar amb el seu avi ajudant-lo a cuidar l’hort.

Nosaltres també hem volgut conèixer un hort, és per això que hem anat a visitar l’hort urbà de la Sagrada Família, que tenim a prop de la nostra escola.

Allí, el Nahuel, monitor de l’aula ambiental, ens va fer una visita recorrent l’espai de l’hort, ensenyant-nos i explicant-nos curiositats sobre les plantes. Vam veure verdures, hortalisses, fruites, i vam tocar i olorar plantes aromàtiques, flors… A més, també vam veure una casa per als insectes i una altra per a ratpenats.

Després, vam sembrar llavors de camamilla, que ens vam emportar a l’escola. El Nahuel ens va explicar que d’aquesta planta en podem fer infusions. Ara, a les classes, les estem regant i observant a veure com creixen.
A veure si d’aquí a uns dies podem fer una bona collita.