On és Egipte?

Els infants d’I5 hem rebut una visita molt especial: una mòmia!!! Ens ha explicat que tanquen el museu on és i ara està espantada, perquè no sap on descansarà la resta de l’eternitat. Ella vol anar a Egipte, el país de les mòmies, però no sap on és, ni com arribar.

Els gats i els dofins sempre disposats, ens hem ofert per investigar on és Egipte. A l’aula hem utilitzat els mapes per buscar on està Egipte, hem pensat si està lluny o a prop de Barcelona. També hem fet el camí que pot seguir la mòmia i amb ajuda d’unes llanes hem mesurat aquests camins. Els hem endreçat del més llarg al més curt. I també hem pensat com pot arribar fins allà, avió, vaixell, autocar? Ara només ens queda explicar-li a la mòmia i que ella decideixi per on anar.

També ens estem aprenent una cançó que anirà creixent a mesura que avanci el nostre escenari, us deixem un trosset:

A l'escola ha arribat

una mòmia, una mòmia

a l'escola ha arribat

una mòmia que s'ha perdut!