L’Sparky arriba a l’escola

Ja hem començat els escenaris d’aprenentatge. El divendres 15 de setembre vam rebre unes targetes on posava “Save the date” amb un compte de tiktok “@sparkyv2000” que deia que ens esperava a la nostra escola el pròxim dilluns dia 18. Vam pujar al teatre i ens vam trobar a una noia que ens va explicar que era TikToker i que tenia molts seguidors, però que com no era una bona imatge pels joves li havien eliminat el compte. L’Sparky és una espurna, i gràcies a ella tenim electricitat i energia, és imprescindible en el nostre dia a dia. L’Sparky vol recuperar el seu compte de TikTok, i per això ens demana que generem molta energia i que intentem gastar-ne al màxim, així ella tornarà a ser popular entre els seus seguidors.

Però ens sorgeixen molts dubtes en aquest repte… Haurem d’ajudar a l’Sparky a recuperar el seu compte i els seus seguidors, però… és necessari malbaratar tanta energia? És aquest l’objectiu que tenim com a ciutadans i ciutadanes responsables?

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *