3r investiga sobre la palmera de l’escola

Estimades famílies,

Quan vam tornar de les vacances de Nadal vam fer un petit projecte sobre la palmera que tenim al pati de l’escola.

No sabíem que a partir d’una palmera podíem aprendre tantes coses!!. Vam esbrinar la seva edat també vam aprendre per on surt el sol fixant-nos en l’ombra de la palmera pel matí i per la tarda.

Una curiositat que no sabíem i que ens ha semblat molt curiosa és que quan ens imaginem una petita illa deserta sempre la dibuixem amb una palmera cocotera al mig. Doncs ara sabem que no pot haver una palmera cocotera perquè no hi ha aigua subterrània en una illa tan petita i aquest tipus de palmera no poden viure en aquestes condicions.

Si voleu saber més sobre la palmera de l’escola no dubteu en preguntar als nens i nenes de 3r!!