Instruccions d’inici de curs: Cicle Mitjà

Des de l’escola us volem donar unes recomanacions pels primers dies de curs:

• Recordem que l’horari d’Educació Primària és de 9h a 13h i de 15h a 16.20h. Preguem puntualitat.
  • Les entrades seran per la porta gran del carrer Perú costat Bilbao, i les sortides seran per la rampa.
  • Esmorzem a classe abans de baixar al pati d’11h-11.30h. És important fer un esmorzar saludable. Recomanem fruita i/o un petit entrepà dins d’una carmanyola marcada amb el nom. Els dimecres hauran de portar per esmorzar una peça de fruita.
  • Aquest curs cal portar una ampolla reutilizable amb aigua, marcada amb el nom.
  • L’escola proporciona tot el material fungible necessari per a plàstica (pintura, papers i cartolines, cola, vernís, …) i el material bàsic de classe (estoig, bolígraf, llapis, goma, maquineta, regle, tisores, pegament, colors i retoladors). Aquest curs aquest material serà individual i romandrà a l’aula.
  • L’escola proporciona una agenda, per a organitzar-se, anotar el que han de portar o fer. L’agenda l’han de portar cada dia a la motxilla.
  • Com a mitjà de comunicació entre la família i els/les mestres aquest curs s’utilitzarà el correu corporatiu que trobareu al blog del curs.

*Recordeu que les tutores durant l’horari lectiu és possible que no puguin accedir al correu. Per emergències preguem que utilitzeu el telèfon del centre.

• Tots els llibres (català, castellà, matemàtiques i anglès) s’han de portar el primer dia de classe. Comproveu que l’ISBN sigui el correcte i poseu el nom i el cognom.
  • El servei d’acollida matinal (8h a 9h) i ludoteca (16.30h a 17.30h) funcionaran des del primer dia.
  • Aquest curs als aniversaris no es podrà portar cap mena de menjar ni beguda per compartir ni repartir als companys.
  • Per qualsevol avís, modificació o consulta referent el servei de menjador cal utilitzar la bústia : menjadorescolapoblenou@gmail.com (abans de les 10 del matí).
  • L’administració de medicaments durant l’horari escolar només es podrà fer sempre que vingui  acompanyada de l’autorització i indicacions per escrit del metge.
  • Les motxilles dels i les alumnes han de ser sense rodes i no es pot accedir al centre amb patinet, bicicletes o similars.
  • L’ús de les mascaretes en aquest cicle serà obligatòria durant tota la jornada escolar, així com portar una mascareta de recanvi per a possibles imprevistos dins d’una bossa de paper o de plàstic ben tancada.
  • L’AFA proporcionarà als/les alumnes una motxilla de roba que romandrà al centre per guardar el material escolar individual.

Les modificacions de funcionament de l’aula estan adaptades i subjectes a les instruccions i recomanacions d’actuació dels Departaments de Sanitat-Educació.