Instruccions d’inici de curs: Cicle Superior

Des de l’escola us volem donar unes recomanacions pels primers dies de curs:

• Recordem que l’horari d’Educació Primària és de 9h a 13h i de 15h a 16.30h. Preguem puntualitat.
  • Les entrades seran per la porta gran del carrer Perú costat Bilbao a les 9:10h. i les sortides seran per la rampa a les 16:30h. En el supòsit de germans de cursos diferents es permetrà l’entrada conjunta d’aquests a l’hora del germà que entri abans i la sortida conjunta d’aquests a l’hora del germà que surti més tard.
  • Esmorzem a classe abans de baixar al pati d’11h-11.30h. És important fer un esmorzar saludable. Recomanem fruita i/o un petit entrepà dins d’una carmanyola. Els dimecres hauran de portar per esmorzar una peça de fruita.
  • L’escola proporciona tot el material fungible necessari per a plàstica (pintura, papers i cartolines, cola, vernís, …) i el material bàsic de classe (estoig, bolígraf, llapis, goma, maquineta, regle, tisores, pegament, colors i retoladors). Aquest curs aquest material serà individual i romandrà a l’aula.
  • Cal portar una ampolla reutilitzable amb aigua, marcada amb el nom.
  • També és important per reduir contagis evitar complements innecessaris (collarets, arracades, diademes de fantasia, corones, anells, polseres…).
  • Proporcionem una agenda, per a organitzar-se, anotar el que han de portar o fer.
  • Com a mitjà de comunicació entre la família i els/les mestres aquest curs s’utilitzarà el correu corporatiu que trobareu al blog del curs.

* Recordeu que els tutors durant l’horari lectiu és possible que no puguin accedir al correu. Per emergències preguem que utilitzeu el telèfon del centre.

• Al Cicle Superior els nens i nenes han de portar una llibreta de quadradets tamany Din-A4 amb espiral i pàgines que es poden arrencar fàcilment, on realitzen les activitats de les diferents matèries. L’han de portar cada dia i responsabilitzar-se d’ella.
  • Cal portar una arxivador de quatre forats amb separadors per desar els treballs fets de les diferents àrees.
  • La llibreta, l’arxivador i l’agenda l’han de portar cada dia a la motxilla.
  • Tots els llibres (català, castellà, matemàtiques i anglès) s’han de portar el primer dia de classe. Comproveu que l’ISBN sigui el correcte i poseu el nom i el cognom.
  • El servei d’acollida matinal (8h a 9h) i ludoteca (16.30h a 17.30h) funcionaran des del primer dia.
  • Aquest curs als aniversaris no es podrà portar cap mena de menjar ni beguda per compartir ni repartir als companys.
  • Per qualsevol avís, modificació o consulta referent el servei de menjador cal utilitzar la bústia : menjadorescolapoblenou@gmail.com (abans de les 10 del matí).
  • L’administració de medicaments durant l’horari escolar només es podrà fer sempre que vingui  acompanyada de l’autorització i indicacions per escrit del metge.
  • Les motxilles dels i les alumnes han de ser sense rodes i no es pot accedir al centre amb patinet, bicicletes o similars.
  • L’ús de les mascaretes en aquest cicle serà obligatòria durant tota la jornada escolar així com portar una mascareta de recanvi per a possibles imprevistos.
  • L’AFA proporcionarà als/les alumnes una motxilla de roba que romandrà al centre per guardar el material escolar individual.

Les modificacions de funcionament de l’aula estan adaptades i subjectes a les instruccions i recomanacions d’actuació dels Departaments de Sanitat-Educació.

1. Flavia

Hola, buenas tardes. Soy brasileño y mi familia y llegué a Barcelona hace poco más de 1 mes. Tengo un hijo Lucas de 7 años, nacido en el 2014. Quisiera saber si actualmente el colegio tiene vacante para Lucas que cursa 2° año y también saber si el colegio ofrece algún tipo de apoyo extra para los niños que no No sé catalán. Espero tu regreso, Flávia Rodríguez.