Instruccions d’inici de curs: Cicle Inicial

Benvolgudes famílies, el proper dia 14 de setembre ens retrobarem tots i totes a l’escola. Per tal de facilitar el retorn a les aules us fem un petit resum de les qüestions que considerem més significatives:

L’horari d’Educació Primària és de 9h – 13h i de 15h-16.30h. Preguem màxima puntualitat. És important que tingueu en compte que cada curs ha d’entrar i sortir a una hora fixada:

• 1r :
      • Entrada per la porta gran de C/ Perú pel costat més proper al C/ Espronceda a les 9:10h del matí.
  • Sortida per la porta gran de C/ Perú pel costat més proper al C/ Espronceda a les 16:30h.
    • 2n:
      • Entrada per la porta gran de C/ Perú pel costat més proper al C/ Espronceda a les 9:00h del matí.
      • Sortida per la porta gran de C/ Perú pel costat més proper al C/ Espronceda a les 16:20h.

L’horari de sortida i entrada del migdia queda establert com el curs passat: sortida per la porta gran de C/ Perú pel costat més proper al C/ Espronceda a les 13h, entrada per la porta gran de C/ Perú pel costat més proper al C/ Espronceda a les 15h.

En el supòsit de germans de cursos diferents es permetrà l’entrada conjunta d’aquests a l’hora del germà que entri abans i la sortida conjunta d’aquests a l’hora del germà que surti més tard.

Esmorzarem a l’aula abans de sortir al pati. Els dimecres recomanem portar per esmorzar una peça de fruita.

Aquest any és recomanable no portar bata.

Han de venir vestits amb roba còmoda i el xandall de l’escola els dies de piscina (1r) i educació física (2n).

L’escola proporciona el material fungible necessari (carpeta, estoig,…) i no s’ha de portar cap material o objecte de casa.

També és important per reduir contagis evitar complements innecessaris (collarets, arracades, diademes de fantasia, corones, anells, polseres…).

Aquest curs als aniversaris no es podrà portar cap mena de menjar ni beguda per compartir ni repartir als companys.

Tots els llibres (català, castellà, matemàtiques i anglès) s’han de portar el primer dia. (Excepcionalment aquets dia podran portar-los en una motxilla o bossa personal). Comproveu que l’ISBN sigui el correcte i poseu el nom i cognom. Els llibres restaran a l’escola durant tot el curs.

No cal que els i les alumnes portin motxilles de casa (Excepte el primer dia). L’escola els hi facilitarà una.

L’alumnat haurà de portar cada dia dins de la motxilla:

• Carmanyola marcada amb el nom amb l’esmorzar: Recomanem fruita i/o un petit entrepà. És important fer un esmorzar saludable.
      • Tovalló marcat amb el nom.
      • Ampolla reutilitzable amb aigua, marcada amb el nom.
      • Una bossa adient amb el seu nom per guardar la mascareta, mentre no la utilitzi ( menjador, Ed. Física/Piscina…)
      • Mascareta de recanvi dins d’una bosseta o sobre adequat.

Aquest curs, les comunicacions entre família – escola es realitzaran a través de correu electrònic que trobareu al blog de cada curs.

*Recordeu que els tutors durant l’horari lectiu és possible que no puguin accedir al correu. Per emergències preguem que utilitzeu el telèfon del centre.