Instruccions d’inici de curs: Educació Infantil

Des de l’escola us volem donar unes recomanacions pel curs:

• L’horari d’Educació Infantil és de 9h-12:30h i de 15-16.30h. Preguem màxima puntualitat. Degut a la situació actual és important que tingueu en compte que cada curs ha d’entrar i sortir a una hora fixada:
    • P3 : de 9-12.30h i de 15-16.10h. Entren per la porta petita del c/Perú i surten per la porta gran de c/ Perú pel costat més proper al c/Bilbao.
    • P4: de 9:10-12.30h i de 15-16.20h. Entren per la porta petita del c/Perú i surten per la porta gran de c/ Perú pel costat més proper al c/Bilbao.
    • P5: de 9:20-12.30h i de 15-16.30h. Entren per la porta petita del c/Perú i surten per la porta gran de c/ Perú pel costat més proper al c/Bilbao.
    • L’horari de sortida i entrada del migdia queda establert com el curs passat: sortida per la porta petita de c/ Perú i entrada també per la porta petita.
    • El servei d’acollida és de 8h a 9h i la ludoteca a la tarda de 16.30h a 17.30h.
    • En cas que algun alumne no arribi a l’hora que té assignada pel seu curs, restarà a l’espera fins que tots els altres cursos hagin entrat.
    • En el supòsit de germans de cursos diferents es permetrà l’entrada conjunta d’aquests a l’hora del germà que entri abans i la sortida conjunta d’aquests a l’hora del germà que surti més tard.
  • Han de venir vestits amb roba còmoda i el xandall de l’escola els dies de psicomotricitat.
  • Tant la roba com la motxilla (sense rodes) han d’anar marcades amb el nom i el cognom.
  • Aquest curs recomanem no portar bata.
  • És important fer un esmorzar saludable. Recomanem fruita o un petit entrepà dins d’una carmanyola, un tovalló i tot dins d’una bosseta de roba. Els dimecres hauran de portar per esmorzar una peça de fruita.
  • Cal portar una ampolla reutilitzable amb aigua, marcada amb el nom.
  • L’escola proporciona el material necessari (colors, fulls, estoig,…) i no s’ha de portar cap material o objecte de casa.
  • Demanem que degut a la situació actual els infants no portin joguines o objectes de casa.
  • També és important per reduir contagis evitar complements innecessaris (collarets, arracades, diademes de fantasia, corones, anells, polseres…).
  • Aquest curs als aniversaris no es podrà portar cap mena de menjar ni beguda per compartir ni repartir als companys.
  • Per qualsevol avís, modificació o consulta referent al servei de menjador cal utilitzar la bústia: menjadorescolapoblenou@gmail.com (abans de les 10 del matí).
  • L’administració de medicaments durant l’horari escolar només es podrà fer sempre que vingui acompanyada de l’autorització i indicacions per escrit del metge.
  • Aquest curs, les comunicacions entre família / escola es realitzaran a través del correu electrònic que es proporcionarà a l’inici de curs. Les notificacions que les famílies vulguin fer arribar als tutors/es hauran d’arribar abans de les 8:30h del matí.

*Recordeu que els tutors durant l’horari lectiu és possible que no puguin accedir al correu. Per emergències preguem que utilitzeu el telèfon del centre.

• Els serveis d’acollida matinal (8h a 9h) i ludoteca (16.30h a 17.30h) funcionaran des del primer dia, excepte els alumnes de P3 durant el període d’adaptació a l’escola.

Les modificacions de funcionament de l’aula estan adaptades i subjectes a les instruccions i recomanacions d’actuació dels Departaments de Sanitat-Educació.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *