Cicle inicial sortida al teatre en anglès

El passat dilluns 29 d’abril els nens i les nenes de Cicle Inicial vam anar al teatre a veure l’obra de “Georgina and the dragon” en anglès. Vam sortir de l’escola molt puntuals i vam anar passejant per la Rambla de Poblenou fins arribar al teatre del Centre Cultural i Moral de Poblenou.

Durant l’obra vam cantar les cançons que havíem treballat a la classe i vam riure molt. Fins i tot va haver-hi sorpreses quan uns alumnes de l’escola van pujar a l’escenari. Quan vam sortir vam anar a esmorzar al parc.

Va ser un matí genial. Tot seguit us adjuntem un enllaç de la productora per si us animeu a veure alguna obra en anglès amb els vostres nens i nenes.