Sant Jordi 2019

Ja hem celebrat Sant Jordi !!!

El dimarts 23 vam fer el nostre intercanvi de llibres, i els padrins van ajudar a llegir als seus fillols, i a la tarda hi va haver unes petites actuacions d’educació infantil, lectura dels treballs de Cicle Inicial, i l’entrega de premis dels Jocs Florals de Cicle Mitjà i Cicle Superior. Felicitats a tots el guanyadors!

Durant la tarda també hi va haver un Photocall per emporta-se un bonic record d’aquesta jornada de Sant Jordi.

El dimecres 24 els alumnes de 6è van representar l’obra de teatre “Quilos i quilos de Superdrac”, al matí la van fer per tots els sues companys i mestres de l’escola, i a la tarda la van tornar a representar per totes les famílies que van assistir. Els volem felicitar per la feina feta, va quedar preciosa i divertidíssima!!!

Aquí us deixem els vídeos de les dues sessions:

Aquí teniu un enllaç a totes les imatges del dia 23:

Aquí teniu els vídeos de les actuacions de la tarda del dia 23: