L’ ART ES PRESENT A L’AULA: “CREAR, REPRESENTAR, EXPRESSAR, MANIPULAR, MODIFICAR…”
ÉS UNA EINA QUE AJUDA ALS NENS I NENES A PODER MANIFESTAR I EXPRESSAR ELS ESTATS D’ÀNIM I LES PRÒPIES EMOCIONS.
MITJANÇANT L’ART PODEN REPRESENTAR LA REALITAT.
A TRAVES DE LA SEVA IMAGINACIÓ EXPRESSEN ALLÒ QUE VEUEN O HAN EXPERIMENTAT.
L’ART ENS PERMET EXPRESSAR I PLASMAR EMOCIONS, A MÉS A MÉS DE DONAR PAS AL COMPRENDRE I REPRESENTAR COSES DE LA REALITAT QUE ENVOLTA L’INFANT.
EN DEFINITIVA QUAN ES DESENVOLUPA UNA CREACIÓ PLÀSTICA, ELS NENS I LES NENES TREBALLEN A PARTIR I A TRAVÉS DE LA SEVA IMAGINACIÓ PER EXPRESSAR I REPRESENTAR ALLÒ QUE VEUEN O QUE SENTEN, LA IMATGE DE LA REALITAT QUE ELS ANIRÀ AJUDANT A COMPRENDRE-LA I A INTEGRAR-LA.
L’ART I LA PLÀSTICA FAN POSSIBLE ADQUIRIR UN MILLOR DOMINI DEL TRAÇ A TRAVÉS D’ACTIVITATS QUE MOTIVEN I INTERESSEN ELS INFANTS.
TREBALLANT AMB OBRES DE DIFERENTS ARTISTES ES FA POSSIBLE UNA INICIACIÓ AL MÓN CULTURAL A PARTIR DE CONÈIXER LES SEVES CREACIONS I DE FER SERVIR ALGUNES TÈCNIQUES, COLORS, IDEES QUE ELLS UTILITZARAN PER FER LES SEVES PRÒPIES “OBRES D’ART”.
ELS NENS I NENES VEUEN UNA FOTO D’UN SENYOR I FAN HIPÒTESIS DE QUI POT SER.
DIUEN: ÉS UN SENYOR, ÉS UN POLICIA, ÉS UN SENYOR QUE TREBALLA AMB ELS PLANETES, ÉS VIVALDI, S’INVENTA MÚSICA, ÉS ASTRONAUTA…
ELS NENS I NENES CONEIXEN QUI ERA I COM ÉS EL SEU ART TOT VEIENT UNA PRESENTACIÓ.
OBSERVANT LES OBRES PENSEN I EXPLIQUEN COM SÓN LES FORMES, ELS COLORS I QUINES COSES VEUEN.
SI CLIQUEU EN AQUEST ENLLAÇ PODREU SABER MÉS DEL VASILI KANDINSKY
ELS INFANTS S’ADONEN QUE HI HA FIGURES GEOMÈTRIQUES I AMB ELLES PODEM CREAR DIFERENTS COMPOSICIONS COM FEIA EL KANDINSKY
TOT I LA SITUACIÓ ACTUAL, EN LA QUE NO PODEN FER ART DE FORMA CONJUNTA AMB ELS COMPANYS I COMPANYES DE LA COMUNITAT, TROBEM ALGUNS CONTEXTOS PER COMPARTIR L’ART AMB ELLS, COM ÉS EL CAS DEL MURAL QUE HEM CREAT DE FORMA CONJUNTA AL PASSADÍS.
Que xulo!!!
Que bonics con disfruten!!