Reporteres 5è A

PLAGA D’ERUGUES A L’ESCOLA!

Aquests dies a l’escola hem vist una plaga d’erugues als pins del pati.

Des dels principis de febrer van aparèixer les erugues als pins del pati, llavors el Joan va trucar a un elevador perquè tragués els ous d’eruga que hi havia als pins. Sempre al pati cridem el Joan perquè moltes vegades ens trobem erugues de pins al pati i el Joan el que fa és agafar una escombra i agafar les erugues per a després tirar-les als boscos.

I jo crec que això passa perquè com és primavera i tots els animals surten, perquè com hi ha moltes flors surten tots els insectes.

I un dubte molt interessant és que al vidre de l’entrada hi ha un cartell que posa una advertència de les erugues.

I fins aquí la meva notícia. Espero que t’hagi servit per tindre més compte pel carrer.

ADEU!

NOUS RACONS

Després de fer una ronda de racons 2 trimestres hem tornat a fer un altre ronda. En total de racons n’hi ha 6, que són els reporters, on has d’utilitzar l’ordinador per anar al document i fer una notícia de la classe que hagi passat a la classe les últimes setmanes.

La família és un racó on has de crear una part d’una casa o un lloc amb els ninots i els materials que hi ha i fer-li una foto. Decoradors i decoradores tracta de fer una construcció i has de mesurar-ho tot. A Comarques de Catalunya, a la primera sessió has de pintar un mapa de Catalunya i després a la llista de comarques afegeix la capital de cada una d’elles. Vida animal fantàstic, has de fer un vídeo amb els ordinadors descrivint el teu animal. I per últim us diré l’últim racó que és Brian Box, que és en anglès i han de fer cadascun una carta per després poder jugar.

I així hem de fer 3 rondes per cada racó i cadascú pot triar quin racó vol fer.

I aquí acaba la meva notícia.

L’Animal Fantàstic!

Hola, avui us parlaré del nou projecte que estem fent a classe, aquest projecte és de l’animal fantàstic. El primer que vam fer de l’animal fantàstic va ser tres papers que parlen dels animals vertebrats, i l’últim que vam fer és fer un esborrany que tracta d’un dibuix del nostre animal fantàstic.

Després amb plastilina vam crear el dibuix de l’esborrany, el vam fer amb molts colors, ens vam quedar molt xulos per haver-los fet amb plastilina. Els vam  envernissar, a mi a vegades em queien els tentacles, després que encara no l’hem fet és cadascú amb l’iPad  de l’Ernest ens fem una foto amb el nostre animal fantàstic. Quan acabem això l’Ernest puja les fotos al Classroom i l’animal fantàstic ens el portem a casa.

Aquest projecte tracta que has de tenir imaginació i posar-te molt temps aquest projecte, tracta que has de barrejar dos animals, però si tu vols pot fer de tres animals, però de tres és més difícil. Els dos o tres animals han de ser del mateix ecosistema, després has de buscar informació d’aquests dos o tres animals, i fins aquí el meu text de l’Animal fantàstic.

Espero que t’hagi agradat el meu text. Adeu.