23 D’ABRIL SANT JORDI (racó reporters/es)

El dia 23 d’abril, DIA DE SANT JORDI a primera hora ens vam trobar una cançó sobre la Llegenda  de sant Jordi que ens va posar la Mireia .

A segona vam participar del Certamen Literari amb totes les escoles d’Esparreguera i persones de l’Ajuntament, finalment el Mario i la Dafne no van guanyar. Però el Pau Vila es va emportar un premi per una nena de 2n!

La mare del Kenay ens va enviar un conte per vídeo. També vam continuar amb el treball dels contes tradicionals pels nostres fillols i filloles

Va ser un dia molt divertit  i abans d’anar-nos a casa vam escoltar i vam cantar junts  la cançó de Sant Jordi.

Reporters/es (Iván A., Oliver, Rubí)