Ccbb i sortida a les oliveres

Els dies 4,5,6, els nens i nenes de totes les escoles de Esparreguera i de catalunya farem les competencies basiques  que son les maiteixes, el 4 son de mates i de castellà, el dia 5 son de català i anglès, i per acabar el dia 6 es de medi natural. En general estem nerviosos perquè creiem que suspendrem.

El dia 7/5 després de que s’acabin les competencies basiques els nens i nenes de 6è anirem a les oliveres de darrera de l’escola per descansar la nostra ment despres de 3 dies d’examens.

l’excursió dura desde les 10:00 fins a les 12:30 del mati i farem algunes activitats divertides.