PORTES OBERTES

Fa unes setmanes va venir la directora a la nostre classe a 6èC. Ens va explicar que tots els anys, els alumnes de 6è ensenyaven l’escola als pares i mares que volien portar els seus fills al Pau Vila.

La mestra ens va comentar que la nostra classe havia de fer la comunitat dels petits, això inclueix els de P3, P4 i P5.

Ens vam organitzar per grups i ens vam repartir diferent p

es activitats pel tal de poder grabar la nostre veu i fer un video pels pares i mares. Per exemple, les assembleas, l’organitzacio, l’hora del pati, psico,els horaris,el menjador,racons i altres més.

A continuacio la mestra ens va cridar per que anesim a un lloc tranquil en el no hi havia soroll. Hi havia una tablet i un micro, en el  qual vam fer servir per grabar.

Aquest any, pel tema covid, no ho hem pogut fer les portes obertes presencialment i hem hagut de fer-ho en format video.I fins aqui l’article d’avui.