LAPBOOKS A MEDI SOCIAL

El 25 de gener vam començar un nou projecte per parelles o per trios.Primer de tot vam escollir les parelles o els trios,després la Paola ens va deixar escollir la Comunitat Autònoma que volíem d’Espanya menys Catalunya perquè sino seria molt fàcil perquè es a la Comunitat on vivim i perquè la vam estudiar a cinquè. Junt amb la nostra parella havíem de fer un Lapbook. Un Lapbook és com un llibre amb molta informació i si vols ho pots decorar amb dibuixos,fotos i material creatiu.

Al Lapbook havíem de ficar informació sobre la nostra CCAA,per exemple: els monuments importants,el menjar típic, la bandera de la CCAA,el clima,el seu dia festiu, els sectors econòmics,els transports,els rius i vessants,el relleu,la seva capital,les seves provincies i per últim el ball/dansa tradicional. A música també hem de fer l’ instrument d’aquella CCAA per ensenyar-ho a la classe i a més a més, hem de practicar el ball tradicional de la CCAA per després representar-lo davant de la classe. Un cop hem exposat els Lapbooks al llarg d’aquesta setmana, vam fer unes preguntes que els companys i les companyes de la classe havien de contestar per veure si han prestat atenció. I per últim vam fer un examen de la nostra CCAA per veure el que havíem après.