gimcana 6è

Rendered Image

Vam fer la gimcana el día 31 de maig del 2021.  La gimcana va estar preparada per els delegats i delegades de 6è.

Les activitats eren molt variades pero les que mes ens han agradat han sigut les de aigua. La primera activitat que vam fer va ser la de el joc de les cadires, son les normes que han sigut sempre nomes que no vam posar música sino que vam fer-ho amb una pandereta del carret dels instruments de música.

L’altre que hem fet despres ha sigut una d’aigua que ha sigut la de transportar aigua d’un cubell a un altre amb gots. A  aquesta activitat no ens hem mollat tant pero al corre amb els gots ens hem mollat els pantalons.

La tercera ha sigut una de transportar un glovo en parelles d’un costat a un altre de la pista, la dificultat ha sigut que ho haviem de transpotar en parelles i nomes tocant el globus amb una part del cos.

Despres hem fet la activitat dels cerculs cooperatius era un joc que has de fer una rotllana i agafar un cercul despres havies d’anar pasant el cercul per les persones sense que es deixin anar.

A  continuacio vam fer l’activitat de el mocador que consisteix en fer 2 grups i una persona agafa un mocador i els membres de cada grup es reparteixen numeros ( 1 numero per cada persona) despres  la persona que te el mocador a la ma ha de dir un numero, les persones que sibguin aquest numero han de correr per agafar-lo si el grup 1 agafa el mocador i el grup 2 el pilla es punt per el grup 2, pero si el grup 1 correr fin a arrivar hon estan els altres membres del seu grup es punt per al grup 1( i el mateix a la inversa)  guanya el grup que haji conseguit mes punts.

I per finalitzar el joc de porto cartes que consisteix en possar cercles per el terra i una persona es possa al devant de tots els alumnes que estan en els cercles i li diu als alumnes ” porto cartes per les persones que visquin a Esparreguera” (exemple) quan ho diugui les persones que visquin a Esparreguera han de cambiar de cercle i la persona que diiu lo de porto cartes ha de correr ha un cercla, la persona que es quedi sense cercle diu lo de porto cartes per…