Colònies a Mas Gorgoll (Palamós)

Benvolgudes famílies!

El dimecres va ser un dia molt emocionant! Les companyes i els companys d’I5, 1r i 3r van baixar al pati per acomiadar-nos i desitjar-nos unes bones colònies.

Després del nostre trajecte fins a Palamós, vam arribar a Mas Gorgoll, on ens esperaven les monitores i els monitors que ens acompanyarien durant l’estada.

A la tarda, vam caminar fins a la platja, allà vam fer activitats a la sorra i a l’espigó, on vam parlar sobre la temperatura i el vent. Vam veure un eriçó i cargols de mar! Va ser molt interessant!

En tornar a la casa de colònies, vam berenar i vam tenir una estoneta lliure per poder jugar pels voltants de la casa,  ja que hi havia un espai molt gran per explorar i observar animals de granja. A la nit, vam sopar i vam fer una gimcana  nocturna amb les lots. Esgotats i esgotades, vam anar cap als llits i ens vam adormir rapidíssimament!

El dijous, algunes i alguns de nosaltres ens vam llevar amb alguns bigotis i barbes pintades, vam estar rumiant quins podrien ser els sospitosos, tot i que vam marxar sense saber què havia passat. Moltes pensàvem que havia pogut estar la Manuela, una ostra que vivia a Mas Gorgoll i ens havia demanat ajuda per trobar una poció. La necessitava per poder estar fora de l’aigua.

Després de les nostres sospites, vam esmorzar i vam anar a fer diferents activitats a la casa. En dos grups, vam fer 4 activitats: el Toca-toca, on havíem de tocar diferents elements; el circuit, on havíem de desenvolupar les nostres habilitats motrius i d’equilibri; en una altra vam parlar sobre la xarxa tròfica, de la qual vàrem poder aportar moltes idees amb el que ja havíem après a l’aula anteriorment i, per últim, vam observar diferents elements marítims en 3D.

A la tarda, quan ja havíem dinat, vam anar a la llotja, vam pujar a un vaixell pesquer i vam visitar el Museu de la pesca.

A la nit, les nostres monitores es van convertir en pirates i el nostre sopar va ser molt especial. Tot seguit, una bona ballaruca amb moltes cançons ens va fer viure un moment molt divertit.

El divendres, amb molta energia, la motxilla omplírem per mentalitzar-nos que havíem de tornar, ja que ens hagués fet molta il•lusió poder-nos haver quedat “one more night”!

Després d’esmorzar, vam anar a la platja a fer activitats dels mariners. En tornar, vam dinar, i a l’autocar vam pujar.

Estem molt agraïdes amb tot l’equip de Mas Gorgoll pel seu acompanyament durant aquests tres dies.

Ha estat una experiència meravellosa i, per això, aquí us deixem un tastet de les fotografies que vam fer! La resta les podreu veure al Classroom!