PADRINS I FILLOLS

Hola nens i nenes de l’escola Pau Vila, som els alumnes d6èB.

El nostre objectiu com els més grans de l’escola es que els nostres fillols no tinguin tanta dificultat a l’hora de llegir o escriure. A part d’això, a que es sentin còmodes amb nosaltres i no tinguin tanta vergonya. En total farem 7 sessions amb ells i estarem aproximadament 30 minuts després del pati els dijous:

• dia 20/4/23
  • dia 4/5/23
  • dia 18/5/23
  • dia 1/6/23
  • dia 8/6/23

En el primer dia ens hem trobat i cadascú de nosaltres portàvem uns papers amb els nostres noms. Nosaltres no podiem dir res ja que els nostres fillols havien de trobar-nos llegint els paperets. Després que els nostres fillols o filloles ens trobessin ens havíem de presentar, van haver-hi nens i nenes que van agafar confianza abans amb els seus padrins o padrines i d’altres que els hi va costar més.