Lliurament de sol·licituds

Calendari per fer la sol·licitud:

La sol·licitud de preinscripció d’educació infantil (3-6 anys) i primària (6-12 anys), l’has de presentar del 6 al 20 de març de 2024. Has d’adjuntar-hi la documentació d’identificació o de criteris que correspongui. La documentació que no hagis pogut adjuntar durant el període de presentació de sol·licituds, la pots presentar fins al 22 de març de 2024.

La sol·licitud l’has d’emplenar i presentar en línia. Per fer-ho, necessites:

• Un ordinador, tauleta o mòbil amb connexió a Internet.
  • Una eina d’Identificació digital. Et recomanem que accedeixis a l’adreça > https://idcatmobil.seu.cat/. Hi trobaràs les instruccions pas a pas de com fer-ho. També pots utilitzar qualsevol certificat digital i Cl@ve.
  • El codi identificador del Registre d’alumnes de Catalunya (RALC) del teu fill/filla. El pots consultar amb identificació electrònica al Portal de preinscripció del Departament d’Educació a l’apartat Consulta de l’identificador de l’alumnat. Verifica que tota la informació sigui correcta. En cas contrari, sol·licita una rectificació de les dades amb la documentació que correspongui.
  • La documentació digitalitzada, mitjançant escàner o una fotografia, en el mateix dispositiu des d’on faràs el tràmit. Pots consultar el que necessites en el següent enllaç > Prepara la documentació.

Si pitges en els següents enllaços, podràs accedir al web del Departament d’Educació per fer la sol·licitud electrònica:

Si tens dubtes en el moment d’omplir la sol·licitud, pots posar-te en contacte telefònic amb la nostra escola, si és que l’esculls en primera opció, i t’ajudarem a complimentar el procés:

• Telèfon: 937909860
  • Correu-e: escolamontserratsola@xtec.cat

També pots dirigir-te a l’Oficina Municipal d’Escolarització (OME) que està situada a la Baixada de les Figueretes, 1  2a planta – 08301Mataró. Telèfon: 93 758 23 31.