Preinscripció i matrícula 2024-2025

Tot el que cal saber del procés de preinscripció i matrícula per al curs 2024-2025, ho trobaràs en aquesta pàgina, tot clicant els apartats del menú esquerre de la pantalla del teu ordinador o en la part inferior si fas la consulta des del mòbil. Et facilitem la Guia per a la preinscripció i matrícula del Curs 2024-2025 que ha editat el Departament d’Educació i que et serà d’un gran ajut per resoldre possibles dubtes.

Informacions i recomanacions:

• Les sol·licituds són en format telemàtic.
  • Tingues digitalitzada o escanejada la documentació que necessites en el mateix dispositiu des d’on faràs la sol·licitud (mitjançant escàner o fotografia). Pots consultar el que necessites en el següent enllaç > Prepara la documentació.
  • Si optes fer la preinscripció per a la nostra escola, el nostre codi és el 08067430.
  • Tingues a mà el número d’identificació del teu infant per poder lligar la sol·licitud al seu expedient acadèmic i personal. Aquest codi, el pots consultar amb identificació electrònica des del portal de preinscripció del Departament d’Educació. Segueix el següent enllaç > Consulta l’identificador. Verifica que tota la informació que hi apareix és correcta. En cas contrari, sol·licita una rectificació de les dades, adjuntant la documentació que correspongui.
  • Cenyeix-te al calendari establert. Lliurar la sol·licitud o la documentació fora de termini et fa perdre tots els drets d’adscripció amb el risc que això comporta de quedar-se sense plaça al centre.

Tota la informació que necessites saber, la trobaràs en el portal de preinscripció del Departament d’Educació. Et facilitem els enllaços:

Si necessites contactar amb nosaltres:

Ho pots fer d’aquestes dues maneres:

• Per telèfon: 937909860
  • Per correu-e: escolamontserratsola@xtec.cat

I t’atendrem amb molt de gust.