Autoritzacions

Podeu accedir a les autoritzacions, tot clicant a sobre de cada enllaç:

Autoritzacions de caràcter personal:

Autorització: Protecció i tractament de dades personals (PDF)

Autorització: Protecció sobre dades de salut (PDF)

Autorització:  Autorització relativa a l’ús d’imatges, publicació de dades de caràcter personal i material que elaboren els nens i nenes. Ús de serveis i recursos digitals a Internet per treballar a l’escola (PDF) El dret a la pròpia imatge està reconegut en l’article 18.1 de la Constitució i regulat per la Llei orgànica 1/1982, de 5 de maig, sobre el dret a l’honor, a la intimitat personal i familiar i a la pròpia imatge per la qual cosa les direccions dels centres educatius demanem el consentiment als pares, mares o representants legals per publicar fotografies i vídeos on surtin els seus fills  que hi siguin clarament identificables, en els webs dels centres educatius, o en revistes o publicacions d’àmbit educatiu editades pel centre.

Recomanem que durant les activitats (representacions, sortides, festes…) on hi ha presència de famílies, no es facin fotos ni gravacions amb la intenció de preservar la identitat de tots els menors. Si tot i la nostra recomanació, es capturen fotos o vídeos, la normativa especifica que el tractament de les imatges només podran ser utilitzades, únicament i exclusivament, de forma personal i domèstica. És a dir, no es podran publicar o difondre a Internet, xarxes socials (Instagram, grups de Whatsapp, Twitter, etc.), blogs, etc., tret que s’hagi obtingut el consentiment dels pares, mares o representants legals dels nens i les nenes que apareguin en les imatges.

Autoritzacions relatives al moment de sortida de l’escola:

Autorització: Per a les hores de sortida diària al matí i a la tarda (PDF)

Autorització: Per sortir de l’escola dins de l’horari lectiu (PDF)

Altres tipus d’autoritzacions:

Autorització: Per a l’activitat “Tardes de lleure educatiu” del mes de setembre (PDF)

Autorització: Per a sortides de mitja jornada dins del municipi (PDF)

Autorització: Ús dels mòbils (cicle de Grans) (PDF)