Les instal·lacions

L’edifici disposa de 19 aules distribuïdes en tres nivells: a la planta baixa, hi ha les aules  d’educació infantil -cicle petits, al primer pis, les aules d’educació primària – cicle de mitjans i al segon pis, les aules d’educació primària – cicle de grans. L’escola té dos patis, un pels petits i un pels grans. El pati dels petits, amb sorral i espais de joc, té plantats diversos arbres, la varietat dels quals correspon al nom de l’aula del davant (pomera, magraner, cirerer, olivera..). El pati dels grans té una pista poliesportiva cimentada, una zona de sorra, amb la placeta del Lledoner al mig i, al lateral de la pista, un porxo amb taula de ping pong i tauler d’escacs gegant. Al cap de la pista, hi ha instal·lat un rocòdrom. Així mateix, l’escola disposa d’un gimnàs – aula polivalent, una aula de psicomotricitat, una aula de plàstica i el menjador, amb cuina pròpia.