Espais d’aprenentatge: Conreem

L’espai de conreem està fent collita! Com bé sabeu, l’hort que tenim a Can Bernadet ens permet gaudir de tardes increïbles plenes d’aprenentatges. Aquests dies els infants de Novells, Mitjans i Grans estem fent collita i podem veure com han crescut les verdures que hem… Llegeix més»

Novells: Els espais d’aprenentatge

Els espais d’aprenentatge són una metodologia que utilitzem un cop a la setmana mitjançant la qual els infants es converteixen en els constructors del seu propi aprenentatge a partir del joc, la investigació i les relacions amb els companys i companyes explorant amb llibertat segons… Llegeix més»

Petits: Les olives de l’olivera

A l’octubre els nens i les nenes de l’olivera van observar l’arbre que dona nom al seu grup: el color, la forma, la textura… I la van dibuixar.
Quan van començar a caure les olives, amb l’ajuda dels nens i nenes del grup de l’Havana, les… Llegeix més»

Mitjans: Rutes per Mataró

Al llarg del primer i segon trimestre, el cicle de mitjans hem estat treballant la història de Mataró. Durant aquest temps hem realitzat tot un seguit de rutes per la nostra ciutat.
La primera ruta que vam fer, va ser a “Can Serra”, on vam tenir… Llegeix més»

No hi ha camí per a la pau, la PAU és el camí

El dia 30 de gener, en record de l’aniversari de la mort de Mahatma Gandhi, les escoles celebrem el dia escolar de la no-violència i la pau (DENIP). El DENIP va ser fundat l’any 1964 pel poeta i educador mallorquí Llorenç Vidal Vidal i és… Llegeix més»

Gràcies Blanca!

Avui 30 de gener de 2024 hem acomiadat a la Blanca, la nostra conserge. Ha estat un comiat al pati, carregat d’afecte i d’agraïment. Hi ha estat present tota la comunitat educativa del Solà: els nens i les nenes, l’equip de mestres, l’equip de consergeria… Llegeix més»

Mitjans: Un futur sostenible

Els quatre grups del cicle de Mitjans, a través de l’art, s’han connectat amb les necessitats del món treballant els Objectius de Desenvolupament Sostenible (en endavant ODS): “Ciutats Sostenibles” i “Acció pel Clima”.
Al mes de novembre varen participar en una performance, la “Città Infinita”, a… Llegeix més»