Com arribar-hi

Recomanacions a favor d’un model de mobilitat més sostenible i saludable

• Podeu venir a l’escola a peu o amb vehicle sense motor.
  • Podeu coordinar l’anar a l’escola i la tornada amb altres famílies amb la idea de fer d’acompanyant d’un grup de nenes i de nens.
  • Podeu fer ús del transport públic. Les línies del Mataró Bus 3 i 8 tenen parada propera a l’escola, a la Ronda Cervantes i al carrer Floridablanca, respectivament.
  • Podeu compartir el cotxe privat amb altres famílies per reduir l’impacte de vehicles durant els moments d’entrada i sortida de l’escola.

L’estacionament:

• Hi ha habilitades diverses zones de càrrega i descàrrega per la zona. Les més properes són: al carrer Solís (just davant de la porta principal de l’escola), a la ronda Cervantes, al Camí Ral i al Carrer Pacheco.
  • Eviteu estacionar o fer aturades en el gual i contragual del carrer Enric Granados (entre Solís i Herrera) i en passos de vianants.