Naturalitzem les dunes de la platja del Varador de Mataró

La nostra escola, representada per un grup de nens i nenes del grup de l’Havana (cicle de Mitjans), ha participat, juntament amb altres escoles verdes de Mataró, en un projecte ambiental. L’objectiu ha estat  contribuir a la naturalització de les dunes de la platja del Varador i crear un espai més ben preparat davant el canvi climàtic.

Primer van rebre una interessant xerrada del doctor en medi ambient Oriol Bassa i Vila, que els va conscienciar de la importància d’aquesta acció. Cada grup tenia assignat un sector i de seguida es van posar en marxa: Van netejar l’espai de brossa i microplàstics, van eliminar espècies invasores i per últim van plantar vegetació autòctona com el lliri de mar i el rave marí.

Ser protagonistes d’aquesta acció, ha estat una experiència essencial per als infants, d’aprenentatge, preservació i millora del medi més proper.