El Departament d’Educació visita la nostra escola

Avui dimecres 30 de novembre ens han visitat, dels Serveis Territorials al Maresme-Vallès Oriental, el senyor Simó López (Director dels Serveis Territorials), en Joan Lleonart (adjunt dels Serveis Territorials) i en Josep Gómez (Inspector educatiu referent de la nostra escola). I, del Departament d’Educació, la senyora Núria Mora (Directora general de Transformació Educativa) i el senyor Joan Cuevas (Director general d’innovació, recerca i cultura digital). Han vingut per conèixer el nostre projecte educatiu.

Ha estat una trobada molt amable. El nostre equip de direcció els ha acollit i junts han fet una passejada per tota l’escola. Mentrestant han conversat sobre el nou currículum i com el nostre projecte educatiu avança en aquesta línia d’ençà que va néixer. Les aules estaven totes obertes i la comitiva ha entrat en algunes d’elles per dialogar amb els infants, per conèixer el procés d’aprenentatge que s’estava donant, etc.

Posteriorment han compartit taula amb tot el Consell de Direcció. La visita a les aules i les imatges projectades, documentaven tot allò que els hem anat exposant en una conversa distesa i participativa. Hem dialogat també sobre diversos temes que actualment estan sobre la taula del departament: valoració del nou calendari escolar, l’ús del català a l’escola, la digitalització dels centres, l’escola inclusiva, etc.

L’escola respirava calma. Visites com aquestes ens agraden. Ens agrada mostrar allò que fem i com ho fem. Gràcies per fer-vos propers i per l’interès en conèixer el nostre projecte educatiu.