Preinscripció curs 2021-2022

En aquest article hi podreu trobar tota la informació que necessiteu saber sobre el procés de preinscripció a l’escola. De moment: el calendari i els criteris de prioritat generals i complementari.… Llegeix més»

Una finestra oberta a l’escola Montserrat Solà

Estem a punt d’obrir les finestres de l’escola Montserrat Solà perquè hi descobriu qui som, quin és el nostre Projecte Educatiu, com es concreta a les aules… Serà un passeig virtual a partir d’una presentació interactiva que penjarem en aquest mateix article.

Mirades, silencis i molta expectació a l’aula de l’Orenga

Moments únics i emocionants que es veuen reflexats en els ulls dels nens i nenes.

Quan la sorpresa ens captiva i fa que de la conversa sorgeixin pensaments, interessos, idees compartides, reflexions i paraules, que ens ofereixen noves oportunitats d’aprenentatges reals i significatius.
Després d’aquesta activitat… Llegeix més»

Conversa d’infants sobre el pati de l’escola

El passat dia 2 de febrer de 2021, es varen reunir en una segona sessió, tots els representants d’infants dels grups de 4t, 5è i 6è, amb l’Alba i l’Anna de Coeducacció. La Isa els acompanyava com a representant de l’equip de mestres.
L’objectiu d’aquesta trobada… Llegeix més»

Els de 4t investiguen sobre el lloc on viuen

Als alumnes de 4t els inquieta saber on viuen i quin és el territori que trepitgen.

Així doncs, cadascú d’ells i elles ha elaborat un zoom de petit a grans dimensions on han anat nombrant d’on son i on viuen. A l’inici han col·locat l’escola,… Llegeix més»

El projecte de patis coeducatius a 5è A

Al llarg del mes de gener els alumnes de 5è A hem portat a terme les activitats del “Projecte  Patis Coeducatius”. Projecte que el desenvolupa tota la comunitat educativa i que té com a objectiu potenciar un pati a mida dels infants.

Com la resta de… Llegeix més»

Els petits anem a veure l’espectacle “SILVER DROPS”

Les classes de Petits vam anar al teatre Monumental a veure l’Espectacle SILVER DROPS que s’inspira en l’aigua com a element canalitzador de diverses situacions i vivències. Amb miralls, globus, bombolles i paraigües, s’escenifiquen els diferents estats i formes de l’aigua. La dansa contemporània és… Llegeix més»