Celebrem el dia internacional de la dansa

Ballem a la panxa de la mare, als braços del pare, caminant amb un amic, a la festa del poble… i amb el nostre moviment produïm la nostra vida, i sobretot movem les nostres emocions i les nostres sensacions. Ho fem a partir del nostre cor, del nostre cervell, del nostre estómac, de la nostra mirada i de la nostra terra. … Llegeix més»

Taller de vímet a la Riera de Sant Simó

Divendres 30 d’abril els nens i les nenes de la Riera de Sant Simó van rebre la visita del pare de la Isona que els va preparar un taller de vímet. Després de resoldre un enigma matemàtic que els va permetre iniciar l’activitat, van començar… Llegeix més»

Els infants de 4t han fet colònies!!

Els nens i les nenes de quart han gaudit de dos dies de colònies a Llafranc. I quan diem GAUDIR, volem dir gaudir de debò!! Famílies i mestres els hem ofert un temps preciós de convivència, d’emocions, de relacions, d’aprenentatge… Junts han vorejat les Illes… Llegeix més»

Restaurem els jocs tradicionals del pati

Aquest any, a l’escola,  s’ha creat la Comissió de pati.
Des d’aquí cuidem i anem revisant el material i els espais on els nostres alumnes gaudeixen d’un estona d’esbarjo.
Durant una sessió de la Comissió, els infants de sisè van ajudar a pintar de nou… Llegeix més»

Sant Jordi a “cel obert”

Hem participat de l’activitat Biblioteca a cel obert que cada any organitzen les Biblioteques de Mataró i la Direcció d’Ensenyament. Aquest any ho hem fet a l’escola. Fa uns dies, els companys i les companyes de la biblioteca Antoni Comas ens van preparar diversos lots de… Llegeix més»

A petits, omplim les robes de grafismes i coloraines

El rei en Carnestoltes va proposar els infants de les aules de petits d’omplir de coloraines unes robes blanques que servirien per a disfressar-se el dia que ell arribés.
Els nens i nenes, amb el seu gest, van omplir lliurement la seva tela. Algunes criatures van… Llegeix més»

PROU robatoris a les escoles de la ciutat!

Les direccions del centres públics de primària de la ciutat de Mataró volem denunciar l’onada de robatoris que actualment estan patint els nostres centres i que afecten greument als nostres projectes educatius i, sobretot, al nostre alumnat que en rep directament els seus efectes.… Llegeix més»