Veniu a l’escola Montserrat Solà. Us la presentem!

Us donem la benvinguda a l’escola Montserrat Solà. Un espai d’aprenentatge i de descoberta, de comunicació i de relació entre les persones, de col·laboració amb les famílies en el procés educatiu dels seus fills i filles. Un espai on clonflueixen tots els llenguatges.… Llegeix més»

Un Sant Jordi contemporani

Per Sant Jordi els Grans de l’escola hem dibuixat “Punts de llibre” amb personatges de la llegenda molt contemporanis. Han aparegut: JORDRACS, COVDRACS, RODRACS, COVIDRACS… carregats de reflexions i missatges.
Us convidem a veure’ls!!… Llegeix més»

Per Sant Jordi, dracs mil!

Per Sant Jordi, els nens i les nenes de la Pomera, del Cirerer, del Mandariner, del Magraner, de l’Ametller i de l’Olivera, dibuixen un drac. Amb els dibuixos, cada grup fa el seu punt de llibre per regalar als de casa. Aquest any el drac… Llegeix més»

Com és que hi ha animals en perill d’extinció?

La classe del Ferm aquest trimestre hem estat investigant alguns dels animals del món i de Catalunya que estan en perill d’extinció per culpa de les activitats de la humanitat i quines són aquestes activitats negatives per ells i la terra.

Temps de flors

Hem donat la benvinguda a la primavera amb un projecte que té com a punt de partida les flors del Jardí vertical de la nostra escola. Aquest projecte l’hem anomenat Temps de Flors.
Cada dia proposem als nens i a les nenes un repte creatiu,… Llegeix més»

Benvinguda primavera!

Les flors i les plantes del jardí vertical del nostre pati i les verdures del nostre hort, no entenen de confinaments i, amb l’arribada de la primavera fan encara més bonic el seu entorn.
La Blanca, abans de tancar l’escola, va regar totes les plantes del… Llegeix més»

Tot i el confinament, seguim!!

Cada dia es mouen cosetes dins de la comunitat educativa de l’escola. Davant del confinament, hem de ser més creatius que mai, i seguir avançant en tot el que es pugui, i es així, com l’equip de mestres de l’escola, a través de recursos virtuals,… Llegeix més»