A petits, omplim les robes de grafismes i coloraines

El rei en Carnestoltes va proposar els infants de les aules de petits d’omplir de coloraines unes robes blanques que servirien per a disfressar-se el dia que ell arribés.
Els nens i nenes, amb el seu gest, van omplir lliurement la seva tela. Algunes criatures van… Llegeix més»

PROU robatoris a les escoles de la ciutat!

Les direccions del centres públics de primària de la ciutat de Mataró volem denunciar l’onada de robatoris que actualment estan patint els nostres centres i que afecten greument als nostres projectes educatius i, sobretot, al nostre alumnat que en rep directament els seus efectes.… Llegeix més»

El parc de la Llibertat a Mataró Audiovisual

El passat divendres 12 de març, vam ser notícia a Mataró Audiovisual, com un dels col·lectius del barri que demanem a l’Ajuntament que reconsideri la ubicació del correcans que té projectat al parc de la Llibertat.

A principis del mes de desembre de 2020, l’ajuntament ens… Llegeix més»

Mirades, silencis i molta expectació a l’aula de l’Orenga

Moments únics i emocionants que es veuen reflexats en els ulls dels nens i nenes.

Quan la sorpresa ens captiva i fa que de la conversa sorgeixin pensaments, interessos, idees compartides, reflexions i paraules, que ens ofereixen noves oportunitats d’aprenentatges reals i significatius.
Després d’aquesta activitat… Llegeix més»

Els de 4t investiguen sobre el lloc on viuen

Als alumnes de 4t els inquieta saber on viuen i quin és el territori que trepitgen.

Així doncs, cadascú d’ells i elles ha elaborat un zoom de petit a grans dimensions on han anat nombrant d’on son i on viuen. A l’inici han col·locat l’escola,… Llegeix més»