Sota l’ombra del lledoner ens retrobarem per continuar fent comunitat!

Moltes gràcies a tots els nens i a totes les nenes, als seus pares i a les seves mares, als seus avis i a les seves àvies… Gràcies a l’equip de mestres, a les persones que fan suport educatiu, a la nostra administrativa, a l’equip de Kaliu, a les nostres conserges i a l’equip de neteja. Amb la suma de cadascú fem comunitat! Bon estiu!… Llegeix més»

Carta-denúncia

Dimecres dia 10 i dijous 11 de juny, la premsa es va fer ressò del tancament preventiu de la nostra escola. El diari La Vanguardia va publicar una notícia que faltava a la veritat. Aquesta és la carta que hem enviat al diari en nom de tota la nostra Comunitat Educativa.… Llegeix més»

Veniu a l’escola Montserrat Solà. Us la presentem!

Us donem la benvinguda a l’escola Montserrat Solà. Un espai d’aprenentatge i de descoberta, de comunicació i de relació entre les persones, de col·laboració amb les famílies en el procés educatiu dels seus fills i filles. Un espai on clonflueixen tots els llenguatges.… Llegeix més»

Un Sant Jordi contemporani

Per Sant Jordi els Grans de l’escola hem dibuixat “Punts de llibre” amb personatges de la llegenda molt contemporanis. Han aparegut: JORDRACS, COVDRACS, RODRACS, COVIDRACS… carregats de reflexions i missatges.
Us convidem a veure’ls!!… Llegeix més»

Per Sant Jordi, dracs mil!

Per Sant Jordi, els nens i les nenes de la Pomera, del Cirerer, del Mandariner, del Magraner, de l’Ametller i de l’Olivera, dibuixen un drac. Amb els dibuixos, cada grup fa el seu punt de llibre per regalar als de casa. Aquest any el drac… Llegeix més»

Temps de flors

Hem donat la benvinguda a la primavera amb un projecte que té com a punt de partida les flors del Jardí vertical de la nostra escola. Aquest projecte l’hem anomenat Temps de Flors.
Cada dia proposem als nens i a les nenes un repte creatiu,… Llegeix més»