Estratègia digital de centre

En aquesta secció trobareu tota la documentació referent a l’estratègia digital de la nostra escola.

L’Estratègia Digital de Centre (EDC) és un document que recull totes les accions que es realitzen en un centre per aconseguir la màxima competència digital de l’alumnat, del professorat i del centre educatiu.

Té com a referent el Pla d’educació digital de Catalunya, on s’indica la necessitat d’assolir la fita d’una societat digitalment competent, fent èmfasi en l’equitat i tenint en compte l’evolució del context social i tecnològic.

La nostra estratègia digital de centre es divideix en dues parts: la part estratègica i la part de cultura digital.

• Part estratègica: És la planificació que fem per assolir els objectius. Consta de quatre fases: diagnosi, objectius, planificació i avaluació.
  • Cultura digital: És el conjunt d’accions procediments, protocols i acords relacionats amb tots els àmbits digitals del centre.