- El treball per racons és una metodologia que consisteix en organitzar l’aula en diversos espais on l’alumnat, distribuïts en petis grups, realitzen activitats simultànies de manera autònoma. Els ajuda a saber organitzar-se, a planificar-se la feina i, alhora, guanyar en seguretat i confiança. També ajuda als professionals a poder portar a terme activitats més individualitzades.
Aquest segon trimestre:
-hem treballat la tècnica de l’aquarel·la:
-ens hem disfressat per Carnestoltes (retallant, enganxant,…):
-hem après a fer truita, just el dia de dijous llarder, i després d’estudiar els ous de diferents aus:
-hem fet pintura al natural de diferents elements de la primavera basant-nos en l’observació directa:
-hem treballat diferents tipus de traç per continuar endinsar-nos en el món de la lectoescriptura:
-i hem continuat, amb moltes ganes i il·lusió, descobrint el món de les lletres: (del nostre nom, amb poemes visuals del Joan Brossa…)