P3. “Explica’m” (Activitat amb famílies)

L’activitat de l’ “Explica’m” esdevé una forma de convidar a les famílies a participar en el nostre projecte pedagògic, ja que creiem que és important que els dos contextos educatius més propers dels infants, l’escola i la família, treballin de forma conjunta. D’aquesta manera, s’afavoreix la interacció família-escola, s’estableixen lligams afectius entre els infants i els adults propers (mestres, famílies pròpies i la dels altres companys/es), i es creen relacions de confiança entre el món escolar i el familiar.

Aquest segon trimestre, a la classe de les orenetes, hem tingut la visita de la família del Quim,de l’Aina Mercadé, de l’Aina Congost, de la Paula, de la Mariona, de l’Alba, de la Martina i de la Naia. I, a la classe dels pardals, la família de la Judit, del Joan, de l’Aleix, del Joaquim, de l’Èric, del Marc, del Pol i de l’Ian.

Moltes gràcies!