PETITS. ACTIVITATS AMB LES FAMÍLIES (2n. trimestre)

L’activitat de l’ “Explica’m” esdevé una forma de convidar a les famílies a participar en el nostre projecte pedagògic, ja que creiem que és important que els dos contextos educatius més propers dels infants, l’escola i la família, treballin de forma conjunta. D’aquesta manera, s’afavoreix la interacció família-escola, s’estableixen lligams afectius entre els infants i els adults propers (mestres, famílies pròpies i la dels altres companys/es), i es creen relacions de confiança entre el món escolar i el familiar.

Aquest segon trimestre, a la classe de les Orenetes, hem tingut la visita de la família del Quim,de l’Aina Mercadé, de l’Aina Congost, de la Paula, de la Mariona, de l’Alba, de la Martina i de la Naia. I, a la classe dels Pardals, la família de la Judit, del Joan, de l’Aleix, del Joaquim, de l’Èric, del Marc, del Pol i de l’Ian.

A l’estona del Conte de la setmana a la classe dels Eriçons han vingut les famílies de: l’Adrià, l’Aina, l’Alma, l’Ian, el Nil Ferrer, l’Elsa, la Mia, el Nil i l’ Aran Escalante, i la: Paula. I a la classe de les Guineus han vingut les famílies de: l’Agnès, l’Andreu, l’Asier, la Clàudia, l’Eloi, l’Emma Gómez, l’Ian, el Jan, la Martina i l’Ona.

I, per últim, han presentat la Bossa aventurera les següents Granotes: l’ Abdolah, el Biel, l’Emma, l’Hug, l’Izar, la Leah, el Leo, el Marc, el Marco, l’Olga, el Pau i el Said.  I les següents Tortugues: l’ Àlex, l’Ares, la Carla, el Hamza, la Valentina, l’Ivan, el Marc, la Nara, la Nora i l’Unai.