Escola. MEDIADORS AL PATI

Aquest any, ja hem fet les formacions per a poder començar el projecte de Mediadors al pati, que consisteix en què els propis alumnes resolguin els conflictes que puguin sorgir a l’hora del pati amb l’objectiu principal de millorar la convivència escolar.

Com que continuem sense poder barrejar-nos al pati, aquest curs hi haurà mediadors de 1r a 6è, i cada nivell tindrà els seus propis mediadors. És per aquest motiu que totes les classes han rebut una petita formació. A la Comunitat de Grans, la formació ha estat a càrrec de l’Eva Sala, mediadora de l’Ajuntament de Caldes de Montbui, mentre que a la Comunitat de Mitjans ha estat a càrrec de l’Esperança Abad, mestra, ara ja jubilada, de l’escola.

A continuació teniu una mostra d’imatges sobre les formacions d’aquest projecte:

Comunitat de Mitjans:

Comunitat de Grans: