Escola. DIADA MATEMÀTIQUES 2023

El 14 de març, coincidint amb el dia Internacional de les Matemàtiques, a l’escola vam celebrar la Diada Matemàtica. El dia es va estructurar en 3 franges:

-Durant la primera franja, els infants de tota l’escola es van centrar en les unitats de mesura de pes i alçada. Paral·lelament, l’alumnat de 6è, va passar per totes les aules per mesurar i pesar tots els nens i les nenes de l’escola per poder, posteriorment, fer una anàlisi comparativa de totes les mesures:

-Durant la segona franja, cada aula va participar en un repte matemàtic que es resolia de manera col·laborativa:

-Al llarg de l’última franja, vam comptar amb la participació d’algunes famílies que ens van ajudar a evidenciar l’existència de les matemàtiques en totes les àrees de coneixement que ens envolten:

Amb les dades recollides, l’alumnat de 6è ha creat un mural amb unes gràfiques perquè tota l’escola pugui observar els resultats obtinguts:

“Sense les matemàtiques, no hi ha res que puguis fer. Tot el teu voltant és matemàtica. Tot el teu voltant són nombres”. Shakuntala Devi (escriptora).