Escola. DIADA LITERÀRIA 2023

El passat 19 de maig vam celebrar a l’escola la Diada Literària. Enguany, vam centrar la jornada al voltant de la vida i obra d’en Josep Vallverdú. Un escriptor nascut a Lleida, l’any 1923 i aquest juliol, farà 100 anys. És conegut com a escriptor de llibres de ficció per a infants i joves i creador del personatge Rovelló, molt famós pels dibuixos animats televisats.

Durant tot el dia, els infants van poder gaudir de diverses activitats literàries: recitar poemes, completar l’auca del Josep Vallverdú, inventar-se rodolins, arranjar cançons, fer cal·ligrames, resoldre jeroglífics i jugar a descobrir nou vocabulari mitjançant la plataforma Kahoot.

Volem donar les gràcies a “les mamis mates” per tota la feina feta i a la biblioteca de Santa Eulàlia per la seva col·laboració.

Va ser una jornada molt engrescadora i interessant!