4t. ELS ALUMNES DE 4t HEM TREBALLAT EL PROJECTE DE “LA MÚSICA”
Com a cloenda d’aquest projecte hem celebrat la gala “Operación Triunfo”. Hem fet petits grups i ens hem pensat una cançó. Ens l’hem preparat i l’hem cantat davant la resta de companys. També hem elaborat els trofeus i les medalles pels guanyadors. La votació ha estat popular, és a dir hem votat nosaltres mateixos el primer, el […]
4t. ELS ALUMNES DE 4t HEM TREBALLAT EL PROJECTE DE “LA MÚSICA” Llegeix més »





