Portada

4t. FUNDACIÓ ANDI

El passat 19 i 20 de febrer la fundació Andi (Associació síndrome de Down i Discapacitat Intel·lectual de Sabadell)  va venir a l’escola a fer-nos un taller per tal de sensibilitzar-nos davant la Síndrome de Down. Gràcies al material que ens va portar, els vídeos i el debat posterior, vam poder comprendre una mica més

4t. FUNDACIÓ ANDI Llegeix més »

4t. ROBÒTICA

Amb la finalitat d’introduir-nos al món de la robòtica, el centre de recursos ens va oferir el següent material: Un Probot i 4 Lego wedo. A l’escola ja disposàvem d’un Mbot. Vam poder crear, observar i programar els robot per tal que seguissin les nostres ordres. Amb el Probot vam poder construir diferents figures geomètriques,

4t. ROBÒTICA Llegeix més »

4t. SORTIDA FUNDACIÓ ALÍCIA

El passat dijous 22 de novembre de 2018, vam anar a la Fundació Alícia i al monestir de Sant Benet de Sant Fruitós de Bages. Allà vam realitzar una visita guiada al monestir, que ens va introduir al món medieval, amb hologrames que ens mostraven com vivien els monjos. Després vam fer un taller de

4t. SORTIDA FUNDACIÓ ALÍCIA Llegeix més »

ENGLISH AT SCHOOL

El dilluns 18 va venir en Josep Artigal, mestre i investigador de les llengües, i l’Alison, mestra d’anglès, a la nostra escola. Van entrar a les classes de P3, P5, 1r i 2n a explicar contes seguint el mètode Artigal, després juntament amb mestres d’altres escoles vam reflexionar sobre la pràctica de l’ensenyament de la

ENGLISH AT SCHOOL Llegeix més »

2n. POEMA DE NADAL

POEMA DE NADAL Els nens i nenes de 2n B ens vam aprendre el poema de Nadal de memòria. Ens van proposar gravar-lo i ens va agradar molt la idea. Aquí us deixem l’enllaç perquè ens pugueu escoltar:  

2n. POEMA DE NADAL Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut