4t. SORTIDA BIBLIOTECA MUNICIPAL
Els nens de 4t hem anat a la biblioteca! Tot i que és un espai públic, que ja coneixem, hem pogut aprendre moltes coses, com per exemple que podem anar a la biblioteca a escoltar música, com també per agafar en préstec partitures i pel·lícules. A més a més, ens han ensenyat com trobar un […]
4t. SORTIDA BIBLIOTECA MUNICIPAL Llegeix més »










