AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (del 8 al 12 de març)

A P3 seguim introduint tècniques als tallers d’art. Aquest cop hem pintat amb pinzells.

A P4 fem construccions i psico amb caixes i robes.

A P5 continuem ben engrescats amb els plans de treball.

A 1r aquesta setmana hem tingut una sorpresa: en Queixal Corcat, després d’unes quantes missions superades, ens ha preparat una gimcana per poder trobar un petit obsequi per tenir cura de les nostres dents.

A 3r hem estat fent diverses activitats relacionades amb el dia de la dona, que ens han fet reflexionar sobre la situació actual.

Debatim, ens posicionem i ens valorem, plantegem reptes i alternatives… tot per poder entendre d’on venim, on estem i què ens falta per aconseguir.

Aquesta setmana les i els alumnes de 4t hem sortit a dibuixar les formes que podíem observar als núvols. Hem deixat anar la nostra imaginació!

International’s Women Day. A 5è hem realitzat activitats relacionades amb el dia internacional de la dona. Us mostrem imatges dels jocs i  activitats que hem fet a English:

L’alumnat de 6è hem celebrat el 8M fent un Cartell-Lapbook de diferents dones representatives de la història universal: