AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (del 15 al 19 de març)

A P3 estem descobrint els nostres noms escrits. Els hem estampat amb tampons en uns cartells al penjador i ens hem fet uns cartronets per poder fer diferents activitats a l’aula. Al cartronet del nom a en una banda hi ha el nostre nom i a darrere hi ha la nostra foto. Estem descobrint moltíssimes lletres!

Les nenes i nens de P4 gaudim molt jugant juntes.

A P5B hem volgut fer un espai per fer de metgesses i metges. Fins i tot hi hem construït el nostre propi ordinador!

Ens ho passem molt bé vestint-nos com el personal sanitari, escrivint receptes, descobrint curiositats del cos humà…

Les nenes i nens de P5C hem penjat dos nius per als ocellets. Un al pati i l’altre a l’hort.
La classe de P5A estem a punt per gravar el conte de ‘La Caputxeta Vermella i el llop’, tenim els decorats, els diàlegs, els robots… 3,2,1 ACCIÓ!

1r English: “Wet washing hanging on the line, drying very quickly when the weather is fine.”

2n Aquesta setmana hem fet moltes coses. Ens hem iniciat amb la robòtica, concretament amb el lego wedo. També hem treballat les figures geomètriques manipulant blocs lògics.

English: Wooden clock: What time and what activity?

També han començat a anar a la piscina i s’ho han passat genial.

Aquesta activitat està subvencionada per la .

Aquesta setmana a 3r hem fet la cursa virtual de la dona de Llagostera. Hem passat un matí molt agradable caminant pel bosc. Sortida molt maca i amb ganes de repetir!

Els i les alumnes de 4t vivenciem, manipulem i representem les operacions matemàtiques:

L’alumnat de 5è hem sortit de l’escola per fer una excursió a l’entorn proper, ens hem animat a fer el recorregut de 5km de la cursa de la Dona:

Matemàtiques manipulatives! Els i les de 6è experimentem amb l’àrea i el perímetre del rectangle: