PÒDCAST: POSEM L’ACCENT A LACUSTÀRIA

EPISODI 0: PRELUDI

PRELUDI parla d’aquell moment abans de saltar al buit, de les pors i les inseguretats, d’aquells segons abans de la tempesta. Preludi són tots els somnis fets veu per l’alumnat de 5è de l’escola Lacustària, que mostra com fer un pòdcast totalment produït per ells i elles des dels inicis. Preludi només és el principi, la primera passa d’un llarg camí.

Aquí el podeu escoltar: EPISODI 0: PRELUDI

També podeu escoltar-lo a través de l’spotify des d’aquí: EPISODI 0: PRELUDI-SPOTIFY

EPISODI ESPECIAL: FESTA MAJOR

Un abans i un després del Pòdcast a Llagostera, en un dia que passarà a la història per als nens i nenes, i sobretot per la gent que vam tenir el plaer de veure i gaudir-ho en directe. Els protagonistes es posen davant un micròfon per gravar un programa en directe i temàtic sobre la Festa Major de Llagostera 2024. Durant la FM, en el programa d’aquest any, hi ha hagut un espai per l’alumnat de cinquè de l’escola Lacustària, per realitzar una emissió especial en directe. Aquest és el resultat final d’un gran treball, ple d’esforços i dedicació per oferir un espectacle conduït per a nens i nenes de 10 i 11 anys. Només us podem dir, que esperem que ho gaudiu com ho vam fer nosaltres.

Aquí el podeu escoltar: EPISODI ESPECIAL FESTA MAJOR

També podeu escoltar-lo a través de l’spotify des d’aquí: EPISODI ESPECIAL FESTA MAJOR-SPOTIFY