Aquest díptic ha estat elaborat per alumnes de 6è

Save

Consell escolar

Ahir es va constituir el nou Consell escolar.

Com a novetat, dir-vos que a partir d’ara adjuntarem un resum de les trobades del Consell escolar a la web.

Per poder-hi accedir heu d’anar al MENÚ (a dalt a la dreta) i a l’apartat ‘Consell Escolar’.

Ja podeu trobar el resum de la trobada d’ahir:

CONSELL ESCOLAR

AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (setmana del 3 al 7 de desembre)

Els alumnes de P4 hem anat a l’escola d’art i ens ho hem passat molt bé!

Les nenes i els nens de P3 hem començat a descobrir diferents propostes sensorials, aquesta setmana amb la farina i oli corporal i diferents estris.

A 2n experimentem amb llenties, aigua i gasosa.

A 5è hem fet un manualitat del conte SOM EL QUE PLANTEM amb el qual hem parlat sobre quin és el valor que volem ‘cultivar’ i quines accions podem fer per aconseguir  fer-lo créixer.

A 6è vam fer un dòmino de les DAILY ROUTINS en petits grups

Aquesta setmana

AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (setmana del 26 al 30 de novembre)

Primer i segon tot el dia descomposem, a 1r el 10 i a 2n el 100.

Els de 1r fem l’escala i la descomposició amb reglets

Els de 2n fem cares amb reglets i han de fer 100!

Els alumnes de 4t estem treballant la igualtat de gènere, la inclusió, el respecte, l’acceptació, la convivència… a través del curtmetratge: ” For the birds”

• A anglès els de 5è creem endevinalles d’animals en petit grup: Animal riddles
Aquesta setmana, tant famílies com mestres, hem realitzat les votacions per cobrir les places vacants al Consell Escolar