Save

AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (setmana del 17 al 21 de desembre)

P3 hem anat a la Llar EL NIU a cantar la nadala

Els de P4 hem anat a la Llar EL CARRILET

I els de P5 hem anat a cantar-la a la ràdio!

Els MITJANS hem rebut la visita de les nenes i els nens de P2 de les Llars de Llagostera i els hi hem cantat les nadales i recitat els poemes.

3r hem anat pel poble a enganxar cartells

2n A hem fet unes invitacions, de part de tota l’escola, convidant els veïns de la Fundació Ramon Noguera a venir a la plaça a veure’ns cantar les nadales.

Aquesta setmana als alumnes de 6è ens han fet una xerrada sobre INTERNET SEGURA

Com la resta de companyes i companys de l’escola, els GRAN hem anat a la plaça a cantar les nadales i recitar els poemes.

Amb imatges d’algunes de les nostres postals hem creat aquesta felicitació interactiva per aquestes festes.

premeu sobre la imatge

L’ÚLTIM TIBERI JA HA ARRIBAT!!!

Com mana la tradició, l’últim dia d’escola abans de les vacances de Nadal la mainada que es quedi a dinar anirà MOLT BEN servida !!

PD: la cuinera fa tres dies que no dorm 😉 !!!

CANTADA NADALES

Benvolgudes famílies,

El proper dijous 20 de desembre tindrà lloc la cantada de nadales a càrrec dels alumnes de l’escola a la Plaça Catalunya de Llagostera.

L’horari previst serà:

MATÍ

10:30h cantarà el grup de MITJANS (1r, 2n i 3r)

10:50h cantarà el grup de PETITS (P3, P4 i P5)

11:10h cantarà el grup de GRANS (4t, 5è i 6è)

TARDA

15:20h cantarà el grup de  GRANS (4t, 5è i 6è)

15:40h cantarà el grup de  PETITS (P3, P4 i P5)

16:00h cantarà el grup de  MITJANS (1r, 2n i 3r)

Us hi esperem!

Aprofitem per recordar-vos que el proper divendres 21 de desembre, per acord del Consell Escolar del nostre centre, la jornada lectiva finalitzarà a les 13:00 hores.

Per als alumnes usuaris del servei de Menjador, l’horari serà fins a les 15:00 hores.

Atentament,

La Direcció del Centre.