(premeu a les imatges per accedir als documents)
..
En el cas que les famílies necessiteu contactar amb el CAP per la presència de símptomes del COVID-19,  ho heu de fer per telèfon o via internet.

Ens han aconsellat utilitzar l’aplicació de sol·licitud de contacte des d’internet.
Els passos a seguir són:
1. Entrar a l’a web de l’Institut català de Salut. “Sol·licitud de contacte”
2. Entrar el codi de la tarjeta sanitària
3. Indicar el motiu de la consulta
4. Confirmar el número de telèfon que utilitzaran per posar-se en contacte amb vosaltres i fer la valoració pertinent per part del metge.
..

AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (del 9 al 13 de novembre)

Els petits de P3 anem introduint noves rutines

A P4 experimentem amb materials nous
A P5 hem començat a introduir el pla de treball
A 1r treballem amb els blocs lògics a partir del joc i l’exploració

A 2n us volem ensenyar com fem jocs de taula i plàstica de tardor.

A 3r fem construccions i creativitat, ens posem en forma a Educació Física, treballem en grup fent projectes, i practiquem l’edició de textos amb les noves tecnologies.

AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (del 2 al 6 de novembre)

Els petits de l’escola aquesta setmana hem començat el taller de música. Fem danses, activitats relacionades amb contingut musical, jocs vivenciant sons… Durant el dia la música sempre està present a l’aula, però com que ens agrada molt farem un taller de música una tarda a la setmana.

A P4 comencem les tardes d’experimentació.
Algunes de les activitats matemàtiques que estem fent els nens i nenes de P5

A primer, durant la sessió d’educació física hem practicat salts, llançament i bot. Ens ha agradat molt i continuarem practicant!

Els nens i nenes de segon fem projecte. En el projecte “Qui sóc jo?” aprenem coses sobre un mateix… El resulta serà molt xulo! Ja ho veureu!

A tercer continuem treballant el projecte en petits grups, hem fet una dinàmica sobre l’empatia a “Posa’t al meu lloc”, hem treballat la taula del 3 de moltes maneres i anem practicant les noves tecnologies amb diverses activitats amb els Chromebooks.

AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (del 26 al 30 d’octubre)

Els petits de l’escola hem conegut la Castanyera! Virtualment, a través d’un vídeo, però l’hem conegut!! Esperem veure-la i ballar amb ella el proper curs.

A P4 també hem vist la Castanyera, ja la vam conèixer a P3 però aquest curs no ha pogut venir. Ens ha agradat molt veure-la. Hem ballat danses i observat i experimentat amb fruits de la tardor.
Els nens i nenes de P5 vam decidir que divendres a la tarda fariem una festa! Voliem decorar la classe, anar disfressats i ballar. Així que aquests dies hem estat treballant fent bandoroles i mascares i el divendres per la tarda vam fer una festa ben xula!
A primer estem fent experiments que ens sorprenen i ens fan plantejar preguntes.
Una castanyada amb un esmorzar de tardor. Els nens i nenes de segon han portat coses boníssimes!
Els nens i nenes de tercer hem fet tallers, danses i una gimcana de la castanya. Quina canya la castanya!

Els alumnes de sisè vam celebrar la Castanyada amb uns esmorzars de tardor ben originals. Ens vam llepar els dits!

Esmorzar de tardor

Benvolgudes famílies,

Aquesta setmana a l’escola celebrem la festa de la castanyada.

Malgrat no menjarem castanyes, cada classe està treballant aquesta tradició i preparant activitats especials.

image.png

Als més petits, la castanyera els ha fet arribar un vídeo des de casa seva.

Com cada any, cada classe està treballant alguna dansa i cançons de tardor.

També s’estan fent projectes, propostes d’ambients i plans de treball sobre aquesta temàtica.

Us proposem que divendres al matí l’alumnat porti un esmorzar de tardor ben original.

Com sempre, podreu veure les fotografies al drive de la vostra promoció i a la web de l’escola.

AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (del 19 al 23 d’octubre)

Per les tardes, a P3 farem tallers. Aquesta setmana hem començat amb el taller d’experimentació. Teníem un parell de safates amb aliments crus i material divers per poder experimentar i d’aquesta manera treballar habilitats com per exemple la psicomotricitat fina.

P4 juguem al pati
Les nenes i els nens de P5 experimentem amb materials magnètics i imans.

A primer hem treballat el llenguatge oral i escrit de maneres diferents.

A segon aquesta setmana hem fet moltes coses. Com podeu veure hem fet estones de lectura silenciosa i ens hem connectat amb les companyes que havien d’estar a casa. També hem aprofitat els espais exteriors que tenim a l’escola i hem sortit a treballar amb mig grup a fora el pati.

A tercer fem diverses dinàmiques a l’hora de tutoria per conèixer millor els nostres companys, hem fet activitats artístiques inspirades en l’arbre de la vida de Klimt. I divendres hem fet activitats relacionades amb el centenari del naixement de Gianni Rodari.

A l’hora de música aquesta setmana hem treballat els ritmes amb gots i hem acompanyat la cançó “Quan estic adormit”. Si aneu al bloc de música “Clau de sol” ens veureu actuar.
At English time, Halloween work plan is lots of fun!

A 4t aquesta setmana hem fet matesmàtiques amb le smans. Semblava que juguéssim a “Pedra, paper, tisores”. Ha sigut molt emocionant!
També hem treballat els euros, hem relacionat els reglets amb les monedes, hem operat amb diferents preus i estem descobrint els decimals. Anem avançant!

Els de 5è hem fet moltes activitats aquesta setmana. Les tardes han sigut molt creatives, també hem anat a cuidar l’hort dels Petits i hem fet uns jocs de pistes preparats per nosaltres mateixos (propostes personals del Pla de Treball)

Els més grans de l’escola aquesta setmana hem fet núvols de paraules amb tots aquells mots que fan referència al medi ambient.