AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (de l’1 al 5 de març)

A P3 després del pati fem diferents activitats. Tres dies fem activitats treballant la psicomotricitat fina, un dia expliquem contes matemàtics i un altre anem a l’hort. Aquest cop us ensenyem com gaudim observant i passejant per l’hort.

A P4 seguim experimentant. Pintem d’una manera diferent a l’exterior, experimentem amb espaguetis i

Els nens i nenes de P5B hem volgut fer un projecte de disseny i construcció de cabanes a l’hort.

Ens agrada molt jugar amb les nostres cabanes i buscar animalons pels voltants!

Els nens i nenes de 1r ens organitzem de diferents maneres: els matins fem un treball més individualitzat seguint el nostre ritme en el pla de treball. A les tardes treballem cooperativament en el projecte de les dents i en l’educació física ens relacionem tot el grup classe de manera divertida.

Els nens i nenes de 2n aquesta setmana hem treballat la numeració, concretament què són els dobles. Hem vivenciat amb el nostre propi cos, hem manipulat amb els reglets i ho hem simbolitzat sobre el paper. El treball de reglets els ha ajudat molt, però la vivenciació en la que ells mateixos representaven un número ha estat clau. Felicitats a tots per com de bé han treballat!

English: We practice the vocabulary playing the Mime game: guess what I’m doing!

A 3r gaudim molt jugant amb jocs de taula.

A 4t com cada any hem participat en el Concurs literari i de punts de llibre organitzat per la biblioteca Julià Cutiller. Ens agrada fer-ho perquè aprenem i gaudim creant i jugant amb les paraules i els dibuixos. IMAGINACIÓ AL PODER!!!

L’alumnat de 5è, a educació física, han preparat balls, coreografies i espectacles de circ:

Aquesta setmana a 6è hem fet circuits senzills, en sèrie i paral·lel. STEAM fent el projecte de l’electricitat i aquesta ha estat l’activitat final: