AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (del 3 al 7 de maig)

A P4 hem fet composició amb diferents materials a art.

Els nens i nenes de P5 hem plantat maduixeres, tomaqueres, carbassoneres i ravenets al nostre hort.

Aquesta setmana les nenes i els nens de 1r hem conegut a Henri Matisse . Hem practicat diferents tècniques: puntillisme, carbó i collage amb papers de colors.

Aquesta setmana a 2n hem aprofitat per continuar la feina de la setmana passada, treballar els euros. Els hem relacionat amb els reglets, hem remanat monedes i hem jugat a comprar productes que ells mateixos varen etiquetar amb el preu corresponent. Els diners els hem posat en el moneder que ens vàrem fabricar amb l’envàs de llet que varen portar. Ha estat divertit i profitòs… aviat podran pagar ells i elles quan aneu a comprar!!!

3r Pixel art & abstract art! Sessions d’art que enamoren. Tothom té el seu artista dins… Només cal deixar-lo fluir.

English / Science project / Digestive system: What is the lenght of the intestines?

Aquesta setmana les aules de 4t s’han convertit en laboratoris i nosaltres, els i les alumnes, hem sigut científics i científiques. Hem viscut intensament la “Setmana de la ciència”: observant , formulant hipotèsis, experimentant, fent conclusions i arribant a la teoria. En definitiva, APRENENT! Ens ho hem passat molt bé!

Aquesta setmana els grups de 5è hem anat a visitar l’Ajuntament, ens han explicat una mica d’història de l’edifici, hem pogut veure la sala de plens i algunes curiositats d’aquesta institució del nostre poble:

Els i les alumnes de 6è hem treballat la tècnica del collage per relaxar-nos després de les proves de competències bàsiques: