AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (del 26 al 30 d’abril)

Les nenes i els nens de P3 als ambients ens hem trobat unes propostes de Sant Jordi, hem pogut fer punts de llibre amb les flors que vam recollir la setmana passada i vam assecar, i ens hem fet corones. A Art també hem fet altres creacions amb diferents suports.

P4 gaudim cada setmana en les sessions de psicomotricitat.

Les nenes i nens de P5 hem anat a la biblioteca municipal de Llagostera.

1r English: Put on your clothes!

2n

Aquesta setmana a 3r hem continuat amb les propostes de Sant Jordi: hem fet un recital de poesies i hem visitat l’exposició de Gianni Rodari que han preparat els nens i nenes de 4rt.

Els i les alumnes de 4t ens hem iniciat en el món de la programació amb l’Scratch. Comencem a investigar els diferents blocs que ens proporciona el recurs i comprovar si el personatge realitza el que nosaltres hem programat:

L’alumnat de cinquè a música han interpretat “Els esquelets” amb els metal·lòfons, xilòfon, pal de pluja i maraques africanes. També hem fet una petita campanya per escollir els regidors i regidores que ens representaran al Ple Infantil: