AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (del 10 al 14 de maig)

P3 gaudim molt a les estones de psicomotricitat.

P4 hem anat d’excursió a Mas Bes.

Els nens i nenes de p5c hem fet tres jocs de bitlles per p5. podeu veure al drive els vídeos de l’elaboració i de l’explicació de com es juga. ens ho hem passat molt bé fent-ho i jugant-hi!!!

Els de 2n hem anat a veure l’exposició de Gianni Rodari dels companys de 4t i hem fet les activitats que ens proposaven.

Aquesta setmana la colla pessigolla de 3r ha continuat treballant les taules de multiplicar i hem introduït el concepte de dividir, fent paquets, repartint i jugant amb petits reptes i practicant els gràfics circulars. Estem molt engrescats amb el projecte de l’Hospital de Super Herois. Ja estem enllestint els dos primers casos! També ens està agradant molt fer art pixelat a través de la web.

L’alumnat de 4t hem construït les taules de multiplicar amb reglets. Després hem investigat i hem fet deduccions molt interessants:

Després de fer el treball previ sobre el nostre Ajuntament, l’alumnat de 5è hem participat, telemàticament, al ple Infantil de l’Ajuntament de Llagostera. Hem fet diverses propostes per millorar alguns dels serveis del poble.

També hem engegat el projecte de”Jardins Verticals” buscant informació i decidint entre tots i totes quines plantes hi podem tenir, què necessitarem per fer-los, com ho farem, etc. A més ja hem començat a polir i pintar els palets que farem servir.

Els i les alumnes de 6è hem fet un treball d’investigació per contestar la pregunta: “Com varia el volum d’una caixa feta amb el mateix tall de paper?”
Ens ho hem passat molt bé descobrint i calculant diferents volums.