AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (del 19 al 23 d’abril)

Aquesta setmana P3 hem fet una sortida. Hem anat amb autocar a una granja, Mas Bes. Ens ha agradat molt, hem gaudit veient els animals i l’entorn.

P4 hem anat a la biblioteca de Llagostera.

Aquesta setmana els nens i nenes de P5 hem fet diferents propostes relacionades amb Sant Jordi.

1r Hem celebrat Sant Jordi dibuixant dracs, preparant un beratge màgic, construint roses i llegint contes. També hem treballat en grup la llegenda de Sant Jordi i n’hem inventat una altra.

English: We perform the St jordi theatre play and we enjoy a lot!

2n Hem celebrat Sant Jordi fent diferents activitats: teatre, roses, punts de llibre, hem llegit contes a la foscor… Ens ho hem passat genial!

English:

About animals
Cute
Real
Overenthusiastic
Necessary
Young kids
More vocabulary
Superb

A 3r hem estat preparant el dia de Sant Jordi a través d’un pla de treball especial. La setmana ha acabat amb un dia ben divertit explicant i llegint contes.

English: We make a comic!

“TENIM QUÍMICA AMB LA ROSA” Aquest Sant Jordi hem fet de científics i científiques. Hem experimentat amb els colors utilitzant la tècnica anomenada cromatografia, amb la que hem pogut veure la composició dels diferents colors. Ens han sortit unes roses ben boniques!

Els i les alumnes de 5è, el dia Sant Jordi, hem vist les obres de teatre que ens han volgut compartir els grup de P5 i 6è, hem fet punts de llibre d’origami i hem gaudit de les activitats que hem preparat entre tot l’alumnat del grup de Grans per la festa de l’expressió:

L’alumnat de 6è, després de recollir diferents plantes del nostre entorn a la sortida al bosc, aquesta setmana hem fet un mapa conceptual per l’aula sobre les plantes, entre totes i tots:

Acte d’entrega dels premis del XXVI Concurs Literari de Sant Jordi.

L’alumnat premiat de la nostra escola han sigut la Wiam en l’especialitat de poesia il·lustrada, la Nora en l’especialitat de conte i en Dídac en l’especialitat de poesia, tots ells de la categoria Infantil. Del concurs de punts de llibre els guardonats són la Clàudia, la Iman i l’Èlia.

Gràcies a tothom per participar-hi!