AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (del 26 al 28 de maig)

A P3 experimentem amb aigua i pintura.

Les nenes i nens de P4 fem experimentació amb diferents materials.

Les nenes i els nens de P5 hem fet un joc de pistes. Hem descobert que anem d’excursió!! Quina il·lusió que ens ha fet!

A 2n dins el projecte “Què vull ser de gran”, tenim la col·laboració de les famílies, que ens expliquen quin ofici tenen i en què consisteix.

Aquesta setmana a 3r hem participat com a oients a una xerrada sobre una experiència de la setmana de la natura. Els nens i nenes de 3r de l’escola Castell de Farners ens han explicat el Bingo Verd. Ens ha semblat una idea molt bona que podríem aplicar a la nostra escola. També estem continuant investigant sobre el cos humà a l’hospital dels superherois.

L’alumnat de 4t tenim molt ritme. La música ens fa moure i participar. ens escoltem més, un art que cal cuidar.