AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (del 30 de maig al 4 de juny)

A P3 gaudim experimentant amb aigua. Ara també ho fem al pati.

Les nenes i nens de P4 us ensenyem algunes de les sessions que fem de psicomotricitat.

Dijous els nens i nenes de P5 vam anar al Gnomo Park!! Ens ho vam passar pipa fent un munt d’activitats: inflables, llits elàstics, piscines de clapoteig, mini golf, parcs…

Aquesta setmana els alumnes de 1r hem gaudit molt:

– Visitant la nostra pròpia exposició del nostre proejecte de primats i la Fundació Mona.

– Hem iniciat el projecte de les procedències de la nostra família i hem jugat a jocs que antigament jugaven els nostres avis i àvies.

– Hem inventat balls i jocs a les estones de pla de treball.

A 2n hem dibuixat la façana de l’escola, ja veureu que els hi ha quedat molt bé!! També hem tingut temps de treballar l’expressió corporal, a l’hora d’educació física, ballant una mica. S’ho han passat pipa!

A 3r hem estat jugant a jocs de taula inventats per nosaltres. I hem fet l’últim PDT totalment al Classroom per acabar de practicar la competència digital.

Aquesta setmana hem tingut sopreses a l’escola han nascut cueretes blanques. La seva mare va fer niu al costat d’una classe de 4t. Hem anat fent el seguiment de la posta d’ous, del naixement dels ocells… I durant un parell de dies ho hem pogut veure en directe a través d’una càmera que hem situat al costat del niu però, malauradament, els pollets no han sobreviscut.

A 5è hem acabat el projecte dels jardins verticals, com podeu comprovar han quedat genials: 👌🏽😍
A educació física practiquem el llançament a cistella, però sobretot els VALORS dels esports d’equip!

Els i les alumnes de 6è aquesta setmana han fet una recerca sobre alguna dona que per a ells fes història i ho han exposat, en anglès, per als seus companys i companyes.