AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (del 22 al 26 de febrer)

Les nenes i nens de P3 us ensenyem diferents propostes que fem al llarg del dia.

A P4 juguem per racons del pati

A P5C acabem el projecte de l’Univers fent les fases de la lluna i un experiment de volcans.

1r Aquesta setmana les nenes i nens de 1r hem treballat de valent: pla de treball, projecte de les dents, robòtica, educació física… Fins i tot, hem trobat temps per preparar el conte i el punt de llibre pel concurs.

2n Aquesta setmana els nens i nenes de 2n hem anat a la biblioteca Julià Cutiller a fer un taller sobre un conte molt bonic: “Un sopar de por” i també a escoltar recomanacions sobre diferents contes que poden agradar-los. Han fet un recordatori de les diferents normes de la biblioteca i també els hi han recordat que poden fer-se el carnet de la biblioteca, per poder treure llibres en préstec. Ha estat una visita molt ben aprofitada.

3r Sovint no es valora el que s’aprèn a les estones de pati. Aquí una bona mostra: diàleg, decisions i acords, treball en equip, escolta activa, pertinences de grup, respecte… Endavant grup! Ho feu molt bé!

També estem fent creacions artístiques que expressen els nostres sentiments.

A quart estem vivenciant la resta i ho fem amb propostes reals que l’alumnat ha de resoldre:

A 5è les maquetes del projecte d’energies renovables van agafant forma i als racons d’Art hem treballat Yayoi Kusama, Dalí, hem “cuinat” slime i hem fet creativitat amb Scratch.

Aquesta setmana a la classe de Valors, els alumnes de 6è hem après a reconèixer les diferències socials i econòmiques entre continents. Ho hem fet creant una estructura el més alta possible. Alguns continents tenien més recursos que d’altres i això beneficiava o dificultava el resultat final. Ens ho hem passat bomba!