AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (de l’15 al 19 de febrer)

Les nenes i els nens de P3 fem activitats de psicomotricitat fina. Treballar-la en aquestes edats és molt important ja que potencia les habilitats manuals necessàries per a l’escriptura.


A P4 continuem amb les sessions d’experimentació, d’art i del treball del nostres noms.


A P5A estem immersos en el projecte. Aquesta setmana hem estat fent la teatralització del conte clàssic de la ‘Caputxeta Vermella i el llop’ mitjançant els robots! Hem preparat la decoració i realitzat una sortida al bosc plena de misteris!


1r Ens hem iniciat amb la robòtica, primer de manera vivencial i després amb les bee-bots.


2n Hem seguit amb el treball de les habilitats motrius bàsiques a l’hora d’educació física. Aquesta vegada hem arraconat les raquetes, i ens hem atrevit amb els sticks. No ha sigut fàcil, però han treballat molt bé! I s’ho han passat genial!!!


3r Aquesta setmana hem practicat l’hoquei i ens ha agradat molt. A més a més, estem continuant investigant sobre les dones i la ciència.


L’alumnat de 4t hem treballat les matemàtiques i el medi social mitjançant les eleccions al parlament 2021, també estem fent un projecte de lectura que es diu “Un munt de llibres”. Hem triat una escultura i hem de representar la seva alçada a partir d’acumular llibres llegits. Estem molt motivats/des!


A 5è hem presentat els nostres projectes personals i hem començat a fer una maqueta relacionada amb el projecte de medi de recursos naturals i fonts d’energia:

A Art hem investigat sobre la vida i obra de Joan Miró i hem fet les nostres pròpies creacions inspirades en aquest artista:

I hem començat a fer música, ens ho passem genial!


A 6è hem fet una dinàmica de grup per treballar les desigualtats entre països del món:
Share

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>